자유게시판

тілім барда айтылар сөз ойдағы сынып сағаты

페이지 정보

profile_image
작성자 Leopoldo
댓글 0건 조회 18회 작성일 24-07-25 14:45

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=тілім+барда+айтылар+сөз+ойдағы+сынып+сағаты
 
 
тілім барда айтылар сөз ойдағы сынып сағаты [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Тілімбарда айтылар сыр ойдағы» Мектеп оқушыларына арналған 22 қыркүйек – Қазақстан Республикасының халықтарының тілдер мерекесі күні қарсаңында өтетін мерекелік кештің сценарийін. Балалар бүгін тәрбие сағатымыздың тақырыбы «тілім барда айтылар сөз ойдағы!» деп аталады. Осы тақырыпты кім қалай түсінеді? Тіл – халықтың жаны,сәні. мен. Тілім барда айтылар сыр ойдағы. Мақсаты: Оқушыларды туған халқының тілін қастерлейтін саналы да парасатты азамат етіп тәрбиелеу. Көрнекілігі: Сыныпты тақырыпқа лайық безендіру, нақыл. Тәрбие сағаты тақырыбы: «Тілім барда айтылар сыр ойдағы» Мақсаты: 1. Оқушыларды өз ана тілінің қадір-қасиетін біліп, көркемдігін сезініп, сөз. Тілім барда айтылар сыр ойдағы. Сабақтың мақсаты: Оқушылардың еліне, ұлтына, тіліне деген сүйіспеншілігін арттыру, қазақ елінің тілін, рәміздерін қастерлеуге, тіл. Тілім барда айтылар сыр ойдағы. Өшсе тілім, мен де бірге өшемін. Қазақ тілім – ана тілім, ардағым. Сен арқылы жетіп жатыр өмірге. Жан сырларым, тілегім, бар арманым. Осы тілде шежірем,жырым. Тілім барда айтылар сыр ойдағы" тықырыбында ж күні сынып сағаты өтілді. Похожие публикации: Алматы қаласы Түрксіб ауданы №84. Тілім барда айтылар сыр ойдағы. Өссе тілім мен де бірге өсемін, Өшсе тілім мен де бірге өшемін. Тілім барда айтылар сыр ойдағы. Өшсе тілім, мен де бірге өшемін. Қазақ тілім – ана тілім, ардағым. Сен арқылы жетіп жатыр өмірге. Жан сырларым, тілегім, бар арманым. Осы тілде шежірем,жырым.



әдебиеттік оқу әдістемесі [Читать далее...]

Глава: «Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі»» пәнінен мемлекеттік емтихан сұрақтары. ВУЗ: Болашак. Файловый архив студентов. 12 предмета. Ү-ҮІІ сыныптар үшін " Әдебиеттік оқу. Әдебиетті оқыту әдістемесі пәнінің мақсаты әдебиеттің сөз өнері әрі ғылым ретіндегі ерекшеліктеріне сүйене отырып, оны халқымыздың көркем тарихы, «өмір оқулығы» дәрежесінде оқып-үйрету. Мектепте әдебиетті оқытудың мән-маңызы көркем туындыны оқыту, талдау, оқырмандық пікір қалыптастырумен ашылмақ. Көркем туындыны оқу бар да, талдау бар. Талдау оқусыз жүзеге аспайды. Оқу. Әдебиеттік оқу пәнін оқыту әдістемесі. Практикалық сабақ мазмұны: 1. Әдебиеттік оқу әдістемесінің мақсаты мен міндеттері, мазмұны. 2. Әдебиеттік оқу. Бірақ әдебиет әдістемесі педагогика сияқты мектеп, оқу-тәрбие мәселелерін тұтас алып қарастырмай, тек көркем әдебиетті оқып үйрену негізінде. К25 Қазак әдебиетін оқыту әдістемесі оку кэдэалы/ А. О. Кәршжанова, Т. Қ. Қасенова. Павлодар Кереку, 2015. 141 б. І8ІЙ. Әдебиетті оқыту әдістемесі пәні, мақсат-міндеттері. Әдебиетті оқыту әдістемесінің қысқаша тарихы. Жалпы білім беретін мектептердегі әдебиет курсының мазмұны мен құрылысы. Әдебиетті. Қазақ әдебиетін оқыту тұжырымдамасы. Әдебиетті оқыту әдістемесі мен әдебиеттану ғылымдары. Қазақ әдебиеті пәні бойынша қазақ мектептеріне арналған. Глава: «Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі»» пәнінен мемлекеттік емтихан сұрақтары. ВУЗ: Болашак. Файловый архив студентов. 12 предмета. Ү-ҮІІ сыныптар үшін " Әдебиеттік оқу. Бастауыш білім беру деңгейінің 2-4-сыныптар үшін «Әдебиеттік оқу пәні бойынша үлігілік оқу бағдарламасы (оқыту қазақ тілінде) 1. Түсіндірме жазба. 1. Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23. Принциптеріне сүйеніп жасалынды. Бұл оқу-эдістемелік кешенінде xix ғасырдың ii жартысындагы казак әдебиетіне шолу тақырыбын қалай қызықты етіп эрі тарихпен байланыстыра өтілуі көрсетілген. 4) Әдебиеттік оқу» пәні бойынша мақсатқа сәйкес жазылым түрлерін жүргізуде белсенді және интербелсенді әдіс-тәсілдерді қолданады. 5) Әдебиеттік оқу сабақтарында мазмұндама мен шығарма жазу. Әдебиеттік оқу – әдебиеттану ғылымына негізделген пән. Бір нәрсенің айрықша сипатын анықтау үшін оны көркейтетін, айқындайтын бейнелі сөз қосылады. Бұл көркемсөз эпитет деп аталады. Қазақ әдебиеті әдістемесі – жан-жақты дамыған, жетілген, теориялық, тәжірибелік негізі қалыптасқан. Оның зерттейтін нысанысы (обьектісі). ӘДЕБИЕТТІК ОҚУ 2-бөлім. 1 комментарий. Бастауыш білім беру деңгейінің 2-сынып оқушыларына арналған оқулық. Бұл оқулықтың PDF нұсқасы. Интерактивті тапсырмалары мен аудио/видео материалдары. Бастауыш білім беру деңгейінің 2-4-сыныптар үшін «Әдебиеттік оқу пәні бойынша үлігілік оқу бағдарламасы (оқыту қазақ тілінде) 1. Түсіндірме жазба. 1. Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23. Әдебиетті оқыту әдістемесі пәнінің мақсаты әдебиеттің сөз өнері әрі ғылым ретіндегі ерекшеліктеріне сүйене отырып, оны халқымыздың көркем. Мектепте әдебиетті оқытудың мән-маңызы көркем туындыны оқыту, талдау, оқырмандық пікір қалыптастырумен ашылмақ. Көркем туындыны оқу бар да, талдау бар. Талдау оқусыз жүзеге аспайды. Оқу.

диуани хикмет мазмұны, диуани хикмет мағынасы оқушылардың білімге деген құштарлығын арттыру, оқушылардың ынтасын арттыру кейс биіктік табылды досымов скачать
қазақ музыка өнері саласындағы тұлғалар
жеке тұлғаның синоним
legislative branch of kazakhstan
салық кодексіне сәйкес салықтар және бюджетке міндетті төлемдер былайша бөлінеді
ұлттық құндылықтар ел бірлігінің негізі эссе

.
==============================================================

~~~~~ көркемдік құндылық ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.